Job 52 van 75


Report this listing

Solliciteren



Customer Service medewerker Nederlands/Frans


Functie

Ben jij een enthousiaste en klantgerichte professional met uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel het Frans als het Nederlands? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team en bijdragen aan de tevredenheid van onze klanten?

Dan ben jij de customer service medewerker die wij zoeken!

Als Customer Service Medewerker ben je verantwoordelijk voor het verstrekken van hoogwaardige service aan onze klanten in beide talen. Je zult vragen beantwoorden, problemen oplossen en zorgen voor een positieve klantervaring.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je hebt dagelijks telefonische en mail contacten met onze klanten en streeft naar lange termijn relaties.
  • Dankzij de kennis die je intern vergaart betreffende onze producten en totaalinformatie onderhoud jij deze contacten.
  • Je volgt bestellingen en leveringen pro actief op en houdt de klanten (bedrijven, groothandelaars, kleinhandelaars en particulieren) op de hoogte.
  • Je verzorgt de orderverwerking en de administratieve opvolging.
  • Je hebt dagelijks contact met de interne diensten (planning, productie, verzending, enz.)

Jouw profiel

  • Vloeiend Frans en Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Klantgericht met de mogelijkheid om klantvragen en problemen snel en effectief op te lossen.
  • Ervaring in customer service is een pluspunt.

  • Klanten: Groothandel
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Klanten: Bedrijven
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)

Aanbod

  • Een voltijdse tewerkstelling in een bedrijf dat life/work-balance zeer belangrijk vindt.
  • Loon bespreekbaar afhankelijk van ervaring en aangevuld met maaltijdcheques.
  • Open bedrijfscultuur waar regelmatig tijd wordt gemaakt voor teambuilding.
  • Een uitdagende en gevarieerde functie waarin je je verder kan ontplooien in een stabiel bedrijf.

Ben jij dé persoon voor deze job? Kan jij niet wachten om te starten aan deze nieuwe uitdaging? Solliciteer dan snel via de website of bel voor meer info naar 015/25 80 80.

We horen elkaar snel - Actief Heist op den Berg.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht